Przejdź do głównej treści
Filtry

Ratownictwo Medyczne – wyjaśnienie do ogłoszenia konkursowego 05-10-000326/RTM/16/1/052010022/1

W związku z opublikowanym ogłoszeniem o postępowaniu w trybie konkursu ofert w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń przez wodne podstawowe zespoły ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 22 na obszarze Zalewu Sulejowskiego, Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia wyjaśnia:

Czytaj więcej

Zmiana załącznika finansowego

Informujemy,  iż począwszy od rachunków składanych za świadczenia wykonane w m-cu kwietniu, następuje zmiana załącznika finansowego do faktur.
Obowiązującym załącznikiem finansowym będzie załącznik  z kodem paskowym generowany i drukowany z Portalu Świadczeniodawcy.
Powyższa zmiana nie dotyczy faktur za zaopatrzenie ortopedyczne oraz lecznictwo uzdrowiskowe. Natomiast POZ rozliczany metodą kapitacyjną jest rozliczany zgodnie z komunikatem z dnia 25 lutego br.
Załącznik finansowy w Portalu Świadczeniodawcy zostaje wygenerowany automatycznie w momencie przesłania poprawnego pliku REF do systemu ŁOW NFZ. Wydrukowanie zatem załącznika powinno być poprzedzone przesłaniem pliku REF.
Instrukcję wydrukowania  załącznika przedstawiamy poniżej.

Czytaj więcej

Terminy składania i rozliczania faktur

Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ uprzejmie informuje, iż w związku z brakiem możliwości złożenia rozliczenia w dniach 1-3 05.2010 r. za miesiąc kwiecień br. termin płatności za faktury złożone 4.05.2010 r. ulega skróceniu i płatności realizowane będą w dniu 14.05.2010 r.

Zmiana terminu nie dotyczy rozliczeń za okres styczeń-marzec br.

Rachunki/faktury VAT składane od dnia 5.05.2010 r. będą płatne zgodnie z „Ogólnymi Warunkami Umów”.

Ratownictwo Medyczne – odwołanie postępowania konkursowego

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że w związku z wystąpieniem błędu krytycznego w definicji postępowania, zmuszony jest podjąć decyzję o:

odwołanie postępowania nr 05-10-000323/RTM/16/1/052010022/1

w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń w rodzaju ratownictwo medyczne, w zakresie świadczeń udzielanych przez wodny podstawowy zespół ratownictwa medycznego na obszarze Zalewu Sulejowskiego.

  

Telefon kontaktowy:

(42) 275-48-55 lub (42) 275-48-57

Weryfikacja sprawozdawczości z list oczekujących za miesiąc marzec 2010

W związku z analizą sprawozdań z kolejek oczekujących Łódzki Oddział Wojewódzki zamieszcza listę świadczeniodawców, których sprawozdania za miesiąc marzec nie zostały przesłane, są niekompletne lub zawierają błędy i zostały odrzucone przez serwer wg stanu na dzień 19.04.2010 r.

Czytaj więcej

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/4/2010 - zakończone

                                                          

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, tel. (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 - ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4 845 000 euro na wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku siedziby ŁOW NFZ wraz z posadowieniem agregatu wody lodowej.

Czytaj więcej

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/4/2010

                                                   

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, tel. (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 - ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4 845 000 euro na wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku siedziby ŁOW NFZ wraz z posadowieniem agregatu wody lodowej.

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

1. Przedmiotem zamówienia są – zgodnie z decyzją pozwolenia na roboty budowlane nr AAB.II/55/10 z 10.02.2010r., wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi –  „roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji chłodzenia pomieszczeń wraz posadowieniem agregatu wody lodowej na terenie nieruchomości Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi”. Zakres robót obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w budynku siedziby ŁOW NFZ przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi oraz posadowienie agregatu wody lodowej na zewnątrz budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt techniczny stanowiący w całości załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W skład projektu technicznego wchodzą:
• projekt budowlany;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45331220-4 – instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych , 39717200-3 – urządzenia klimatyzacyjne.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 75 dni licząc od protokolarnego przejęcia terenu budowy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 450 tys. zł.
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 i 8 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału,
b) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i  miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę,
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
e) opłaconej polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8 niniejszego ogłoszenia. Dokumenty te Wykonawca przedstawia  w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8 lit. b) -d) SIWZ składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 PLN.
10. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następującego kryterium oceny ofert: cena- 100%.
11. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 6 maja 2010r. do godz. 12:00.
12. Termin otwarcia ofert:  6 maja 2010r. o godz. 12:30.
13. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
14. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.
15. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
18. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu ………….r. pod numerem …………………. ..
Łódź, dn. … kwietnia 2010 r. 

 
p.o. Dyrektora ŁOW NFZ
Katarzyna Wyrzykowska-Rabe   

Weryfikacja poprawności numeru księgi rejestrowej w Portalu Potencjału

W związku ze stwierdzonymi licznymi nieprawidłowościami w wpisanych na Portalu Potencjału numerach ksiąg rejestrowych (I część kodu resortowego) u świadczeniodawców prowadzących zakłady opieki zdrowotnej, prosimy o weryfikacje umieszczonych na Portalu Potencjału danych.

Czytaj więcej

Możliwość anulowania szablonów rozliczeń

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że w ramach Portalu Świadczeniodawcy została udostępniona funkcjonalność pozwalająca na anulowanie szablonów rozliczeniowych. Operacja ta powoduje usunięcie wskazanego szablonu po stronie systemu ŁOW NFZ i przywrócenie świadczeń rozliczonych w tym szablonie do stanu po potwierdzeniu fazą pierwszą. Dzięki temu zaistnieje możliwość zmniejszenia ilości dokumentów korygujących przedstawianych do rozliczeń. Omawiana funkcjonalność jest dostępna dla szablonów, które nie zostały jeszcze zaksięgowane przez ŁOW NFZ.  Nie ma możliwości anulowania szablonu, do którego zostały wykonane korekty.

Czytaj więcej

Zmiany w sposobie wykazywania kosztów świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji

 

Komunikat dla świadczeniodawców w sprawie zmiany w sposobie wykazywania kosztów świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji

Narodowy Fundusz Zdrowia informuje, iż z dniem 1 maja 2010 r. wejdą w życie nowe przepisy prawne, to jest:

  • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
  • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz
  • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 988/2009 z dnia 16 września 2009 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz określające treść załączników.

    Czytaj więcej

Zmiana sposobu aneksowania zmian potencjału w części zakresów skojarzonych

W celu zmniejszenia pracochłonności świadczeniodawców, związanej z aktualizacją potencjału wskazanego do realizacji umowy Narodowy Fundusz Zdrowia wprowadził następujące zmiany:

  • Dla wybranych punktów umowy (dotyczących skojarzonych zakresów świadczeń) potencjał nie będzie wskazywany i aktualizowany oddzielnie
  • Dla tych punktów umowy przyjmuje się zasadę, że potencjał w tych punktach zawsze będzie taki sam jak dla punktu umowy w podstawowym zakresie świadczeń

Oznacza to, że zgłaszając zmianę w punkcie umowy związanym z zakresem podstawowym, automatycznie wprowadzane są zmiany również w punktach umowy dla zakresów skojarzonych, dotyczących tego samego miejsca realizacji świadczeń.
 

Czytaj więcej

Komunikat dla Świadczeniodawców realizujących usługi w rodzaju Podstawowa Opieka Zdrowotna

Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że zgodnie ze stanowiskiem Prezesa NFZ z dnia 24 lutego 2010 r., w stosunku do uczniów oddziałów (klas) specjalnych w szkołach ogólnodostępnych znajdują zastosowanie przepisy właściwe dla szkół specjalnych. Warunkiem powyższego jest stosowne umocowanie prawne klasy jako oddziału specjalnego oraz zapewnienie dostępności do świadczeń pielęgniarki szkolnej na zasadach określonych dla szkół specjalnych.
W takich przypadkach stawka kapitacyjna korygowana jest odpowiednim współczynnikiem (5,0; 9,4; 25,0), przewidzianym w Zarządzeniu Nr 72/2009/DSOZ Prezesa NFZ z dnia 3 listopada 2009 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielenie świadczeń w rodzaju: podstawowa opieka zdrowotna, z późn. zm. dla uczniów szkół typu III. Wymieniony współczynnik uzależniony jest od rodzaju i stopnia niepełnosprawności ucznia.

Realizacja programu chorób układu krążenia


Wg stanu na dzień 19. 03. 2010 r. na 435 świadczeniodawców, z którymi ŁOW NFZ zawarł umowę na świadczenia z zakresu lekarza POZ, tylko 106 podjęło realizację programu chorób układu krążenia (24,4 %) w b. r.
W okresie od stycznia do 19 marca 2010 r. przebadano jedynie 979 osób, w analogicznym okresie 2009 r. – 1907, a w 2008 r. - ok. 3000.
Choroby układu krążenia stanowią w chwili obecnej obok chorób nowotworowych najważniejsze zagrożenie dla zdrowia i życia ludności. Ocenia się, że są odpowiedzialne za około 50% wszystkich zgonów w Polsce i co najgorsze prowadzone obserwacje dowodzą, że w dalszym ciągu liczba ta ulega wzrostowi.
Zatem ŁOW apeluje do Państwa o objęcie profilaktyczną opieką osób, które zaufały Państwu składając deklarację wyboru lekarza POZ. Województwo łódzkie zajmuje trzecie miejsce od końca pod względem objęcia populacji opieką profilaktyczną w tym zakresie.

Zmiana sposobu aneksowania miejsc udzielania świadczeń

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje iż, dniem 22.03.2010 r. w celu uproszczenia i przyśpieszenia procedury aneksowania zmiany miejsca udzielania świadczeń przestaje być stosowana metoda z wykorzystaniem aplikacji ofertowej. Od dnia dzisiejszego udostępniamy Państwu możliwość przygotowania wniosku o zmianę miejsca wykonywania świadczeń do istniejących umów we wszystkich rodzajach świadczeń przy wykorzystaniu  Portal Potencjału i funkcjonalności Aneksowania Umów.
Aby wystąpić z propozycją zmiany miejsca udzielania świadczeń należy:

Czytaj więcej

Odblokowanie możliwości przekazywania danych–przedłużenie terminu

W nawiązaniu do komunikatów z dnia 24.02.2010 r. oraz 15.03.2010 r. dotyczących odblokowania możliwości przekazywania danych do systemu ŁOW NFZ za 2009 rok informujemy, iż termin ponownego założenia blokady zostaje przesunięty na dzień 6.04.2010r.

Podpisywanie aneksów do umów w wymienionych rodzajach świadczeń

  1. Leczenie szpitalne - Terapeutyczne programy zdrowotne (Zarządzenie Nr 8/2010/DGL z dnia 20.01.2010 r. oraz Zarządzenie Nr 9/2010/DGL z dnia 22.01.2010 r.)
  2. Profilaktyczne programy zdrowotne (Zarządzenie Nr 11/2010/DSOZ z dnia 29.01.2010 r.)
  3. Świadczenia zdrowotne kontraktowane odrębnie (Zarządzenie Nr 1/2010/DSOZ z dnia 01.01.2010 r.)
  4. Zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi (Zarządzenie Nr 10/2010/DSOZ z dnia 29.01.2010 r.)
  5. Leczenie stomatologiczne( Zarządzenie Nr 6/2010/DSOZ z dnia 20.01.2010 r.)

ŁOW NFZ zaprasza do podpisywania aneksów od dnia 16 marca 2010 r.w Łodzi,
ul. Kopcińskiego 58, pok. nr 108 (I piętro) – Dział Obsługi Umów

Odblokowanie możliwości przekazywania danych - przesunięcie terminu

W nawiązaniu do komunikatu z dnia 24.02.2010 r. dot. odblokowania możliwości przekazywania danych do systemu ŁOW NFZ za 2009 rok informujemy, iż w związku z nadal niezakończonym procesem korygowania w wyniku weryfikacji danych przesłanych do systemu informatycznego  ŁOW NFZ za 2009 rok, termin  ponownego założenia blokady zostaje przesunięty na dzień  22.03.2010 r.

Refundacja przedmiotów i środków pomocniczych w grupach kodowych zrealizowanych w 2009 roku.

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia przedstawia w załączeniu zestawienie tabelaryczne kwot refundacji przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych zrealizowanych w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2009 r.

Rozstrzygnięcie postępowania 05-10-000259/LSZ/03/2/03.0000.089.02/1

Komisja Konkursowa uprzejmie informuje, że związku z problemami technicznymi rozstrzygnięcie postępowania konkursowego  05-10-000259/LSZ/03/2/03.0000.089.02/1 zostało opublikowane w formacie pliku PDF na stronie głównej serwisu internetowego ŁOW NFZ oraz umieszczone na tablicy informacyjnej w siedzibie ŁOW NFZ  przy ulicy Kopcińskiego 58 w Łodzi.
Po usunięciu problemów technicznych, rozstrzygnięcie przedmiotowego postepowania opublikowane zostanie w Informatorze o postępowaniach na rok 2010.

Aktualizacja z dnia 10.03.2010 r.: W związku z opublikowaniem rozstrzygnięcia w Informatorze o postępowaniach na rok 2010, komunikat został usunięty z głównej strony serwisu internetowego ŁOW NFZ.

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/2/2010 - zakończone

                                              

 Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58,90-032 Łódź, tel. (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 tys. euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do sprzętu komputerowego.

Czytaj więcej