O oddziale
Kontakt z oddziałem
Bezpłatna infolinia 800 190 590 czynna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Numer dla dzwoniących z zagranicy: +48 22 125 66 00 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora)
Dzwoniąc pod numer 800 190 590 uzyskasz informacje związane z opieką zdrowotną m.in.
-
- jak uzyskać kartę EKUZ,
- jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej,
- gdzie znajduje się najbliższy szpital, poradnię, nocna świąteczna pomoc lekarska,
- w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta
- jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
adres do korespondencji:
- ul. Dr. Stefana Kopcińskiego 58,
90-032 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - adres skrytki ePUAP: /g2s1or6i3h/SkrytkaESP
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Obsługa Klientów Łódzkiego OW NFZ
Jesteśmy dla Państwa dostępni w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz w delegaturach we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałek 08:00-18:00
- od wtorku do piątku 08:00-16:00
Sala Obsługi Klienta w Łodzi
- Targowa 35,
90-043 Łódź
Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim
- al. Armii Krajowej 15 (wejście od ul. Szkolnej)
97-300 Piotrków Trybunalski
Delegatura w Sieradzu
- Jana Pawła II 3
98-200 Sieradz
Delegatura w Skierniewicach
- ul. Jagiellońska 29
96-100 Skierniewice
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami naszego Oddziału.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta 800 190 590.
WAŻNE! Telefonicznie nie rozpatrujemy spraw indywidualnych.
Przeczytaj: Jak złożyć skargę?
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ul. Targowej 35 w Łodzi.
Na stanowisku nasz doradca klienta:
- udzieli informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz,
- doradzi, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać,
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdziesz na stronie internetowej.
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w Sali Obsługi Klientów w Łodzi poprzez:
- formularz na naszej stronie internetowej
- dzwoniąc pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
WAŻNE! Na Sali Obsługi Klientów w Łodzi obsługujemy w kolejności pobranych numerków.
Wydawanie numerków kończy się 45 minut przed zamknięciem sali obsługi.
- Zarezerwuj wizytę na Sali Obsługi Klientów w Łodzi.
- Zarezerwuj spotkanie online z e-Doradcą Łódzkiego OW NFZ.
- Zasady spotkań z e-Doradcą.
Informację na temat dostępnych miejsc na leczenie uzdrowiskowe ze „zwrotów” można uzyskać w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz telefonicznie pod numerami:
- 42 275 40 83
- 42 275 40 89
w godzinach pracy Działu Lecznictwa Uzdrowiskowego:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
Cicha Godzina – to czas ograniczenia bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu.
W każdy wtorek od 14.00 do 15.00 w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz w delegaturach panują specjalne warunki. Światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju.
Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę
Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Zarezerwuj taką wizytę w swoim oddziale wojewódzkim NFZ. Możesz to zrobić przez:
- stronę internetową (kliknij poniżej w przycisk „Zarezerwuj wizytę”
- telefon – zadzwoń na numer 800 190 590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta)
Stan na dzień: 15 stycznia 2024 r.