Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/5/2010 - zakończone

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, tel. 42 275 48 53,fax 42 275 40 88
ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4 845 000 euro na przebudowę budynku lokomotywowni na pomieszczenia magazynowo-gospodarcze na potrzeby ŁOW NFZ.

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

1. Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z decyzją pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr AAB.II/63/10 z 18.02.2010r., wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi –  „przebudowa na pomieszczenia magazynowo-gospodarcze i zmiana elewacji budynku dawnej lokomotywowni na terenie siedziby ŁOW NFZ przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi, na nieruchomości położonej na działce nr 17/13 w obrębie W-23 przy ul. Wydawniczej 12”. Zakres robót dotyczących budynku lokomotywowni obejmuje:
a) zasypanie piwnicy do poziomu ±0,00,
b) likwidację schodów zewnętrznych,
c) wyburzenie istniejących ścian działowych oraz istniejącego komina murowanego,
d) wykonanie nowych ścian działowych,
e) malowanie ścian we wnętrzu,
f) zamurowanie istniejących oraz wykonanie nowych otworów okiennych oraz drzwiowych,
g) wykonanie i montaż stolarki okiennej z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi oraz stolarki  drzwiowej,
h) wykonanie i montaż bram segmentowych,
i) wykonanie nowych posadzek,
j) ocieplenie ściany zewnętrznej warstwą 15 cm styropianu,
k) wymiana istniejącego pokrycia dachu,
l) wykonanie obróbki blacharskiej dachu z wykończeniem attyk z blachy stalowej ocynkowanej oraz rynien i rur spustowych z blachy aluminiowo-cynkowej,
m) tynkowanie ścian zewnętrznych tynkami mineralnymi,
n) wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej,
o) wykonanie otworów wentylacyjnych,
p) usunięcie nieczynnego ciepłociągu wspartego na konstrukcji dachu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt techniczny stanowiący w całości załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
W skład projektu technicznego wchodzą:
• projekt budowlany;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 – roboty budowlane, 45262700-8 - przebudowa budynków.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 100 dni licząc od protokolarnego przejęcia terenu budowy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub adaptacji budynku o  łącznej kubaturze min. 600 m³ oraz o  wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanejlub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł.
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 i 5 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału,
b) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę,
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
e) opłaconej polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 lit. b) -d) ogłoszenia składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817).

8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN.
9. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następującego kryterium oceny ofert: cena- 100%.
10. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 29 czerwca 2010r. do godz. 12:00.
11. Termin otwarcia ofert: 29 czerwca 2010r. o godz. 12:30.
12. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
13. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.
14. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2010r. pod numerem 162496-2010.

Łódź, dn. 10 czerwca 2010r.

 
p.o. Dyrektora ŁOW NFZ
Katarzyna Wyrzykowska-Rabe