Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/2/2010 - zakończone
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58,90-032 Łódź, tel. (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 tys. euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów do sprzętu komputerowego.
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, oryginalnych tuszy i tonerów producenta drukarek komputerowych oraz innych akcesoriów do sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30125110-5 – tonery do drukarek laserowych, 30125100-2 – wkłady barwiące, 30237200-1 – akcesoria komputerowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe tusze i tonery do drukarek komputerowych” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie regenerowane, nie prefabrykowane, kompletne, wolne od wad technicznych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczeniem nazwy producenta, symbolem produktu, terminem ważności produktu. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem zagwarantowania pełnej kompatybilności z drukarkami Zamawiającego oraz parametrów techniczno-jakościowych, tj. pojemność, wydajność, jakość wydruku nie gorszych bądź lepszych w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta drukarki. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że jakość, wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego, zalecanego przez producenta drukarki, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad, bez zmiany ceny umownej, w terminie 2 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo i posiadają właściwe opakowanie i oznaczenie. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie powodują utraty uprawnień z tytułu gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, jeżeli jej uszkodzenie nastąpiło w skutek używania tuszu lub tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania naprawy drukarki uważa się pisemną opinię niezależnego autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Zamawiający zgłosi konieczność naprawy drukarki telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca dokona naprawy drukarki w autoryzowanym serwisie producenta drukarki na własny koszt, w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia wyprodukowanego w okresie do 12 m-cy przed datą dostawy, o terminie ważności nie krótszym niż 180 dni. Ilości asortymentu przedstawione w SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tych ilości w trakcie realizacji umowy. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości materiałów niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, którą zapłaci Zamawiający z tytułu realizacji umowy wyniesie 70% ceny brutto podanej w formularzu ofertowym. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmować będzie sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego nastąpi transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała lub polega na dostawie tuszy i tonerów, i z których każda była lub jest o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie –według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
c) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu
w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena- 100%.
8. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 17 marca 2010 r. do godz. 12:00.
9. Termin otwarcia ofert: 17 marca 2010 r. o godz. 12:30.
10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.
12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 08.03.2010 r. pod numerem 63742-2010.
Łódź, dn. 8 marca 2010 r.
Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski