Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/12/2009
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro na wykonanie remontu pomieszczeń ŁOW NFZ.
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.1 Zadanie 1 – wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach ŁOW NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58;
1.1.2 Zadanie 2 – wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Delegatury ŁOW NFZ w Skierniewicach przy ul. Jagiellońskiej 29;
1.1.3 Zadanie 3 – wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Delegatury ŁOW NFZ w Sieradzu przy Palcu Wojewódzkim 3;
Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
- opis techniczny (wszystkich zadań) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
- przedmiary robót i karty pomieszczeń - zadanie nr 1 – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
- przedmiary robót i karty pomieszczeń – zadanie nr 2 – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
- przedmiary robót i karty pomieszczeń – zadanie nr 3 – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
1.2. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45210000-2, 45400000-1, 45442100-8, 45432111-5, 45453000-7.
1.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na wybrane zadanie w pełnym jego zakresie. Ilość zadań – 3.
1.4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia:
- dla zadania nr 1 - 60 dni od daty podpisania umowy;
- dla zadania nr 2 - 30 dni od daty podpisania umowy;
- dla zadania nr 3 - 30 dni od daty podpisania umowy;
3. Zamawiający wymaga okresu gwarancji na wykonane prace nie krótszego niż 36 miesięcy.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.
4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 1 pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną Zamawiający uzna: robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych – malowanie ścian i sufitów oraz wymiana wykładzin podłogowych - i wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty brutto.
4.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
5. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii następujących dokumentów:
6.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
6.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.4. aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.5. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- zadanie 1 – 2 300 PLN.
- zadanie 2 – 510 PLN.
- zadanie 3 – 510 PLN.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert: cena- 100%.
9. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 15 października 2009 r. do godz. 12:00.
10. Termin otwarcia ofert: 15 października 2009r. o godz. 12:30.
11. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
12. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.
13. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
16. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 24.09.2009r. pod numerem162985 - 2009.
Łódź, dn. 24 września 2009r.
Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski
-
SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 1 do SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 2 do SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 3 do SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 4 do SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 5 - wykaz podwykonawców.pdf
-
Załącznik nr 6 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.pdf
-
Załacznik nr 7 - wykaz wykonanych robót budowlanych.pdf
-
Załącznik nr 8 - formularz oferty.pdf
-
Załącznik nr 9 - wzór umowy.pdf