Dostępność sal obsługi klienta w okresie świątecznym
22 grudzień 2021
W piątek, 24 grudnia, Centrala i oddziały wojewódzkie NFZ, w tym sale obsługi klientów, będą nieczynne. Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta lub wizyty w oddziale NFZ w innym terminie. W pozostałe dni robocze w okresie świątecznym Centrala i oddziały NFZ będą otwarte dla klientów.
800 190 590 to bezpłatny, ogólnopolski numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia. Konsultanci są dostępni przez całą dobę, nawet w święta i dni wolne od pracy.
Dzięki Telefonicznej Informacji Pacjenta dowiesz się:
- jakie są zasady udzielania świadczeń medycznych,
- gdzie znaleźć pomoc medyczną, także w nocy, w weekendy i święta,
- które apteki pełnią dyżur nocny i świąteczny,
- jakie są prawa osób ubezpieczonych?
Zadzwoń na infolinię NFZ: 800 190 590 Telefoniczna Informacja Pacjenta / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków
- Aktualności
- Internetowe Konto Pacjenta
- NFZ bliżej Pacjenta
- Nocna i świąteczna opieka zdrowotna
- Gdzie się leczyć
- Gdzie realizować recepty
- Sprawdź termin leczenia
- Jak się leczyć
- Profilaktyka
- Sanatorium
- Leczenie za granicą
- Poszkodowani w misjach
- O zdrowiu w mediach
- Informacje w języku migowym
- Zadaj pytanie
- Kontakt z oddziałem