Niedostępność Telefonicznej Infolinii Pacjenta
Od 1 grudnia 2019 roku mogą mieć Państwo przejściowe problemy z dodzwonieniem się na Telefoniczną Informację Pacjenta pod numer 800 190 590. Przerwa w dostępności TIP pod wskazanym numerem wystąpi ze względu na potrzebę przeprowadzenia prac serwisowych systemu i potrwa planowo do 2 grudnia.
Udostępniamy na ten czas numer zastępczy pod którym będzie można połączyć się konsultantami Telefonicznej Informacji Pacjenta: 22 165 57 00 ( Uwaga! Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Mogą Państwo skorzystać również z formularza kontaktowego , czatu na stronie NFZ , albo poczty elektronicznej (adres
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Źródło:
Centrala NFZ
- Aktualności
- Internetowe Konto Pacjenta
- NFZ bliżej Pacjenta
- Nocna i świąteczna opieka zdrowotna
- Gdzie się leczyć
- Gdzie realizować recepty
- Sprawdź termin leczenia
- Jak się leczyć
- Profilaktyka
- Sanatorium
- Leczenie za granicą
- Poszkodowani w misjach
- O zdrowiu w mediach
- Informacje w języku migowym
- Zadaj pytanie
- Kontakt z oddziałem