Skip to main content

Dla pacjenta

Informacja dla pacjentów w sprawie recept od 1 lipca 2012 r.

02 lipiec 2012

Pacjent, który nie otrzyma przysługującej mu recepty z odpowiednim poziomem refundacji bądź otrzyma ją na niewłaściwym druku lub z błędami uniemożliwiającymi jej realizację w aptece, może zgłosić się do jednej z niżej wymienionych placówek (w załączniku), w której, po badaniu, lekarz wystawi prawidłową receptę

Warunkiem otrzymania porady jest przekazanie lekarzowi nieprawidłowo wystawionej recepty i posiadanie dowodu ubezpieczenia.

Szpitalne oddziały ratunkowe (SOR)  i izby przyjęć (IP) udzialają pomocy przez całą dobę, poradnie nocnej opieki lekarskiej (NOPL) od poniedziałku do piątku od 18 do 8 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta.  Prosimy o zapoznanie się z informacją Ministerstwa Zdrowia na temat recept (recepta dla pacjenta).

 

Źródło: Rzecznik prasowy