Informacja dla pacjentów w sprawie recept od 1 lipca 2012 r.
Pacjent, który nie otrzyma przysługującej mu recepty z odpowiednim poziomem refundacji bądź otrzyma ją na niewłaściwym druku lub z błędami uniemożliwiającymi jej realizację w aptece, może zgłosić się do jednej z niżej wymienionych placówek (w załączniku), w której, po badaniu, lekarz wystawi prawidłową receptę.
Warunkiem otrzymania porady jest przekazanie lekarzowi nieprawidłowo wystawionej recepty i posiadanie dowodu ubezpieczenia.
Szpitalne oddziały ratunkowe (SOR) i izby przyjęć (IP) udzialają pomocy przez całą dobę, poradnie nocnej opieki lekarskiej (NOPL) od poniedziałku do piątku od 18 do 8 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. Prosimy o zapoznanie się z informacją Ministerstwa Zdrowia na temat recept (recepta dla pacjenta).
Źródło: Rzecznik prasowy
- Aktualności
- Internetowe Konto Pacjenta
- NFZ bliżej Pacjenta
- Nocna i świąteczna opieka zdrowotna
- Gdzie się leczyć
- Gdzie realizować recepty
- Sprawdź termin leczenia
- Jak się leczyć
- Profilaktyka
- Sanatorium
- Leczenie za granicą
- Poszkodowani w misjach
- O zdrowiu w mediach
- Informacje w języku migowym
- Zadaj pytanie
- Kontakt z oddziałem