Przejdź do głównej treści

Dla świadczeniodawcy

Dofinansowanie zakupu urządzeń informatycznych lub oprogramowania dla świadczeniodawców

16.10.2019

Wobec wejścia w życie Zarządzenia nr 127/2019/DEF Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 26 września 2019 r. w sprawie warunków udzielania i rozliczania dofinansowania zakupu urządzeń informatycznych lub oprogramowania dla świadczeniodawców, zwanego dalej: zarządzeniem, Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zaprasza uprawnionych Świadczeniodawców do składania wniosków o udzielenie dofinansowania zakupu urządzeń informatycznych lub oprogramowania wykorzystywanych do wystawiania elektronicznych zaświadczeń lekarskich lub recept w postaci elektronicznej.

Wnioski o udzielenie dofinansowania wraz ze specyfikacją dofinansowania (załącznik nr 2 do zarządzenia – należy wybrać wersję właściwą ze względu na rodzaj świadczeń objętych umową, której dotyczy wniosek i kwotę zobowiązania na okres od dnia 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.) oraz potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami dokumentów potwierdzających nabycie i sfinansowanie w 2018 r. albo 2019 r. urządzeń informatycznych lub oprogramowania należy składać w wersji papierowej z dopiskiem na kopercie: DOFINANSOWANIE ZAKUPU URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH LUB OPROGRAMOWANIA.

Specyfikację dofinansowania (załącznik nr 2 do zarządzenia) należy przesłać w wersji elektronicznej (plik excel) na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W temacie wiadomości należy wpisać kod świadczeniodawcy.

Termin składania wniosków upływa w dniu 10 grudnia 2019 r.

Jednocześnie zwracamy szczególną uwagę, że w specyfikacji dofinansowania:

  • wartość netto oraz wartość brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 0,00 zł,
  • jeden wiersz może dotyczyć tylko jednej pozycji zakupowej FV zadeklarowanej do dofinansowania, w przypadku kilku pozycji zakupowych FV należy uzupełnić każdy wiersz osobno dla każdej pozycji zakupowej FV,
  • data wymieniona w kolumnie nr 11 (data odbioru urządzenia informatycznego lub oprogramowania) powinna być tożsama z datą dostawy/datą wykonania usługi widniejącą na fakturze potwierdzającej zakup urządzenia informatycznego lub oprogramowania podlegającego dofinansowaniu. W przypadku braku daty dostawy/daty wykonania usługi na fakturze należy przyjąć, że jest tożsama z datą wystawienia faktury,
  • w kolumnach 15 (nazwa oprogramowania) i 17 (nazwa urządzenia informatycznego) należy wpisać pełną nazwę towaru wyszczególnioną na fakturze VAT.

We wniosku o udzielenie dofinansowania cz. I DANE IDENTYFIKACYJNE UPRAWNIONEGO ŚWIADCZENIODAWCY w polu „Nazwa” należy wpisać nazwę podmiotu wykonującego działalność leczniczą ubiegającego się o dofinansowanie do zakupu oprogramowania. Proszę również zwrócić uwagę na nazwę podmiotu widniejącą na fakturze zakupu jako nabywca. W przypadku błędnej nazwy podmiotu prosimy o załączenie kserokopii noty do treści potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Informujemy ponadto, że korespondencja związana z rozpatrywaniem przez Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia wniosków o udzielenie dofinansowania będzie kierowana do Państwa w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w specyfikacji dofinansowania w formie pliku pdf.

Pytania prosimy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr: 42 275 49 34, 42 275 49 55.

Źródło: Wydział Prawno Organizacyjny i Gospodarczy