Skip to main content

Kontakt z oddziałem

 logo tip nowe

Bezpłatna infolinia 800 190 590 czynna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Numer dla dzwoniących z zagranicy: +48 22 125 66 00 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora)

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 uzyskasz informacje związane z opieką zdrowotną m.in.

    • jak uzyskać kartę EKUZ,
    • jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej,
    • gdzie znajduje się najbliższy szpital, poradnię, nocna świąteczna pomoc lekarska,
    • w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta
    • jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

 

ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

adres do korespondencji:

  • ul. Dr. Stefana Kopcińskiego 58,
    90-032 Łódź
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • adres skrytki ePUAP: /g2s1or6i3h/SkrytkaESP

 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Obsługa Klientów Łódzkiego OW NFZ

Jesteśmy dla Państwa dostępni w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz w delegaturach we wszystkie dni robocze:

  • w poniedziałek  08:00-18:00
  • od wtorku do piątku  08:00-16:00

Sala Obsługi Klienta w Łodzi

  • Targowa 35,
    90-043 Łódź

Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim

  • al. Armii Krajowej 15 (wejście od ul. Szkolnej)
    97-300 Piotrków Trybunalski

Delegatura w Sieradzu

  • Jana Pawła II 3
    98-200 Sieradz

Delegatura w Skierniewicach

  • ul. Jagiellońska 29
    96-100 Skierniewice

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami naszego Oddziału.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/ 
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta 800 190 590.

WAŻNE! Telefonicznie nie rozpatrujemy spraw indywidualnych.

Przeczytaj: Jak złożyć skargę?

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ul. Targowej 35 w Łodzi.

Na stanowisku nasz doradca klienta:

  • udzieli informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz,
  • doradzi, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać,
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdziesz na stronie internetowej.

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w Sali Obsługi Klientów w Łodzi poprzez:


WAŻNE!  Na Sali Obsługi Klientów w Łodzi obsługujemy w kolejności pobranych numerków.        

Wydawanie numerków kończy się 45 minut przed zamknięciem sali obsługi.


Informację na temat dostępnych miejsc na leczenie uzdrowiskowe ze „zwrotów” można uzyskać w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz telefonicznie pod numerami:

  • 42 275 40 83
  • 42 275 40 89

w godzinach pracy Działu Lecznictwa Uzdrowiskowego:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

Cicha Godzina – to czas ograniczenia bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu.

W każdy wtorek od 14.00 do 15.00 w Sali Obsługi Klientów w Łodzi oraz w delegaturach panują specjalne warunki. Światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju.

Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę

Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Zarezerwuj taką wizytę w swoim oddziale wojewódzkim NFZ. Możesz to zrobić przez:

Stan na dzień: 15 stycznia 2024 r.