Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/4/2009

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88, ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro na: „Budowę zjazdów publicznych, przebudowę nawierzchni placu wewnętrznego, budowy odwodnienia, oświetlenia i ogrodzenia na terenie działek przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi”.

 

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zgodnie z dezycją o pozwoleniu na budowę nr UA.III-B/446/07 z dnia 25.04.2007r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi: wykonanie robót budowlanych dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ Łódź, ul. Kopcińskiego 58 obejmujących - budowę zjazdów publicznych, przebudowę nawierzchni placu wewnętrznego, budowy odwodnienia, oświetlenia i ogrodzenia na terenie działek przy ul. Kopcińskiego 58. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty II etapu przedmiotowej inwestycji w zakresie:
a) przebudowa kanalizacji deszczowej wewnętrznej;
b) rozebranie fragmentu ogrodzenia murowanego wraz z elementami z siatki ogrodzeniowej w ramkach na słupkach stalowych na odcinku MN;
c) wykonanie ścianek oporowych wraz z barierami ochronnymi;
d) wykonanie fragmentu ogrodzenia;
e) wykonanie instalacji oświetlenia terenu;
f) remont nawierzchni, w tym:
• demontaż szyn i rozebranie torowiska bocznicy kolejowej,
• rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych,
• budowę wewnętrznych dróg dojazdowych,
• budowę dwóch sztuk wjazdów/wyjazdów na ul. Wydawniczą,
• budowę parkingów na terenie nieruchomości;
g) wykonanie i demontaż oznakowania i zabezpieczeń w pasie drogowym ulicy Wydawniczej;
h) wykonanie zieleni,w tym:
• wycięcie drzew
• wykonanie zieleni.
Wszystkie projekty budowlane, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót dostępne są w formie elektronicznej na płycie CD w siedzibie Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45232452-5, 45110000-1, 45233280-5, 45342000-6, 45316100-6, 45232451-8, 45234113-1, 45233251-3, 45233226-9, 4522330-9, 45316213-1, 77211400-6, 77300000-3.
1.2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
1.3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2.  Wymagany termin wykonania zamówienia:  150 dni od dnia podpisania umowy.
3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.
3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy:
a)  zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 1 pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną Zamawiający uzna: robotę budowlaną polegającą na ułożeniu kostki brukowej o powierzchni co najmniej 3000m² na drogach lub parkingach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. robotami elektrycznymi oraz przebudową lub budową kanalizacji deszczowej i wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto.
b)  dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
• konstrukcyjno-budowlanej,
• drogowej,
• instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacji deszczowej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
3.1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia, warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy: posiadają polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 800 000zł;
3.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
3.2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii następujących dokumentów:
4.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
4.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.1.4. aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.1.5. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
4.1.6. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Spośród ww. osób należy wskazać osobę, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca wykaże osoby którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania wskazanych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.1.7. dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 4.1.6. posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego,
4.1.8. polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 800 000 zł.
5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 38 320,00 PLN.
6. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena- 90%, okres gwarancji - 10%.
7. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 4 maja 2009r. do godz. 12:00.
8. Termin otwarcia ofert:  4 maja 2009r. o godz. 12:30.
9. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
10. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.
11. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 i 7 ustawy.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 10.04.2009 r. pod numerem 102270 - 2009.

 

Łódź, dn. 10 kwietnia 2009r.

Dyrektor ŁOW NFZ

Paweł Paczkowski