Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/2/2009

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, tel. (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego dla potrzeb Łódzkiego OW NFZ.

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

 

1.   Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek lub równoważnych oraz innych akcesoriów do sprzętu komputerowego, według opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 1 SIWZ.
W przypadku zaoferowania tuszy lub tonerów do drukarek równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do (poza wpisaniem ich odpowiednio do arkusza kalkulacji cenowej) załączenia do oferty wzorcowego produktu równoważnego z jego Kartą Charakterystyki Produktu (kartą katalogową), z której musi wynikać, że oferowany produkt spełnia parametry i wymagania określone przez producenta drukarki.

Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia z tym, że ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.

Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem używanych lub regenerowanych elementów.

Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wyprodukowanego w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy, o terminie ważności nie krótszym niż 180 dni.

Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30237200-1 – akcesoria komputerowe, 30125100-2 – wkłady barwiące, 30125110-5 – tonery do drukarek laserowych, 30237250-6 – akcesoria do czyszczenia komputerów, 30237380-6- Cd-Romy, 30237320-8 – dyskietki.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

2.     Wymagany termin wykonania zamówienia:  umowa zostanie zawarta na okres 12 misięcy licząc od dnia podpsiania umowy.

3.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

4.    W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a)    oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,

b)    aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)    aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)     aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6.    Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena- 100%.

7.    Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 9 lutego 2009r. do godz. 12:00.

8.    Termin otwarcia ofert:  9 lutego 2009r. o godz. 12:30.

9.    Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.

10.   Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.

11.  Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

12.   Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej
i stosować aukcji elektronicznej.

13.   Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 27.01.2009r. pod numerem 28951-2009.

 

Łódź, dn. 27 stycznia 2009r.

 

   z up. Dyrektora

   Z-ca Dyrektora ŁOW NFZ

   Ds. Ekonomiczno-Finansowych

   Małgorzata Olewczyńska

                                                         

 {xtypo_button1}Zapytania{/xtypo_button1}{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}