Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/1/2009
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax 042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Adres strony internetowej, na której udostępniona ·została ·specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i eksplotacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi przy
ul. Kopcińskiego 58. Asortyment oraz ilości zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 (arkusz kalkulacji cenowej) do SIWZ. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30190000-7.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty zaoferowanej w ofercie.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena- 70%, jakość-30%.
8. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 29 stycznia 2009r. do godz. 12:00.
9. Termin otwarcia ofert: 29 stycznia 2009r. o godz. 12:30.
10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.
12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 21.01.2009r. pod numerem 23183-2009.
Łódź, dn. 21 stycznia 2009r.
Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski
{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}