Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/1/2009

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax 042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

 

Adres strony internetowej, na której udostępniona ·została ·specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i eksplotacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi przy
ul. Kopcińskiego 58. Asortyment oraz ilości zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący  Załącznik nr 1 (arkusz kalkulacji cenowej) do SIWZ. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30190000-7.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

2.     Wymagany termin wykonania zamówienia:  12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty zaoferowanej w ofercie.

3.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

d)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

4.    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

5.    W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a)     oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,

b)    aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)    aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)    aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7.    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena- 70%, jakość-30%.

8.    Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 29 stycznia 2009r. do godz. 12:00.

9.    Termin otwarcia ofert:  29 stycznia 2009r. o godz. 12:30.

10.  Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.

11.  Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.

12.  Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

13.   Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.

14.    Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 21.01.2009r. pod numerem 23183-2009.

 

Łódź, dn. 21 stycznia 2009r.

Dyrektor ŁOW NFZ

Paweł Paczkowski

 

{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}