Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/14/2008

 Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 40 44, (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88, ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na: “ dostawę i wdrożenie systemu obiegu dokumentów w Łódzkim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia”. 

 

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl. 

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu obiegu dokumentów w Łódzkim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych:

72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania, 30241600-6 Oprogramowanie użytkowe, 30248200-1 Licencje na oprogramowanie, 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania.

Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

2. Wymagany termin wykonania zamówienia:  180 dni od daty podpisania umowy.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

·  warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na dostawę i wdrożenie systemu obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej Wykonawcy;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

4.  Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy według załącznika nr 2 do SIWZ,

b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca  posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:

a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień na dostawę i wdrożenie systemu obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

7. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3485,00 PLN.

8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium wyboru, tj. ceny – 100%.

9. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 12 grudnia 2008r. do godziny 12:00.

10. Termin otwarcia ofert:  12 grudnia 2008r. o godzinie 12:30.

11. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych budynek D, pokój nr 16.

12. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 58, I piętro,  pokój nr 104.

13 Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.

15.  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 03.12.2008r. pod numerem 347271-2008.

                                                                           

Łódź, dn. 3 grudnia 2008r.     

                                                                                                                                                              

Dyrektor ŁOW NFZ

Paweł Paczkowski

                                                                          

{xtypo_button1}Zapytania{/xtypo_button1} {xtypo_button1}Zmiana treści SIWZ{/xtypo_button1} {xtypo_button1}Protest{/xtypo_button1} {xtypo_button1}Zmiana treści ogłoszenia{/xtypo_button1} {xtypo_button1}Rozstrzygnięcie protestu{/xtypo_button1}{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}