Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/10/2008

                Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 40 44, (042)275 48 53, Fax (042) 275 40 88 - ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę zasilaczy awaryjnych UPS oraz agregatu pądotwórczego.

 

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

 

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

- jednej sztuki fabrycznie nowego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego UPS o mocy 60 kVa,

- jednej sztuki fabrycznie nowego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego o mocy 40 kVa,

- jednej sztuki fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy 205 kVa.

Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 3160000-2.

Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

2.     Wymagany termin wykonania zamówienia:  60 dni od dnia podpisania umowy.

3.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

4.    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 ogłoszenia.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

5.     W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a)    oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,

b)    oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy,

c)     aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)    aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)    aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.    Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7000,00 PLN.

7.    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium wyboru, tj. ceny – 100%.

8.    Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 5 listopada 2008r. do godziny 12:00.

9.    Termin otwarcia ofert:  5 listopada 2008r. o godzinie 12:30.

10.  Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, Dział Inwestycji, Obsługi Technicznej i Zamówień Publicznych budynek D, pokój nr 16.

11.  Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 58, I piętro,  pokój nr 104.

12.  Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

13.  Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej
i stosować aukcji elektronicznej.

14.  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 27.10.2008r. pod numerem 238778-2008 .

 

Łódź, dn. 27 października 2008r.

Dyrektor ŁOW NFZ

Paweł Paczkowski

{xtypo_button1}Zapytania{/xtypo_button1}{xtypo_button1}Zmiana treści SIWZ{/xtypo_button1}{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}