Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/10/2008
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 40 44, (042)275 48 53, Fax (042) 275 40 88 - ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę zasilaczy awaryjnych UPS oraz agregatu pądotwórczego.
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- jednej sztuki fabrycznie nowego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego UPS o mocy 60 kVa,
- jednej sztuki fabrycznie nowego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego o mocy 40 kVa,
- jednej sztuki fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy 205 kVa.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 3160000-2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 ogłoszenia.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,
b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy,
c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7000,00 PLN.
7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium wyboru, tj. ceny – 100%.
8. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 5 listopada 2008r. do godziny 12:00.
9. Termin otwarcia ofert: 5 listopada 2008r. o godzinie 12:30.
10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, Dział Inwestycji, Obsługi Technicznej i Zamówień Publicznych budynek D, pokój nr 16.
11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 58, I piętro, pokój nr 104.
12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej
i stosować aukcji elektronicznej.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 27.10.2008r. pod numerem 238778-2008 .
Łódź, dn. 27 października 2008r.
Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski
-
SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf
-
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.pdf
-
Załącznik nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.pdf
-
Załącznik nr 4 - formularz oferty.pdf
-
Załącznik nr 5 - arkusz kalkulacyjny.pdf
-
Załącznik nr 6 - wzór umowy.pdf