Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/7/2008

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58,90-032 Łódź, tel. (042) 275 40 44, (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na modernizację infrastruktury sieciowej Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (CPV: 32.40.00.00-7).

 

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.nfz-lodz.pl. 

1.   Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sieciowej Łódzkiego OW NFZ, w zakres której wchodzi dostawa:

- dwóch sztuk przełączników do obsługi rdzenia sieci Zamawiającego,

- dwóch sztuk przełączników warstwy serwerowej,

- sześciu sztuk przełączników warstwy przyłączeniowej wraz z czterema modułami 1000BASE-T, dwoma modułami 1000BASE-SX oraz okablowaniem o długości 50cm niezbędnym do podłączenia 4 przełączników w jeden stos oraz dwóch przełączników w drugi stos,

- dwóch sztuk routerów modularnych w konfiguracji 1,

- jednej sztuki routera modularnego w konfiguracji 2,

- trzech sztuk routerów modularnych w konfiguracji 3,

- zestawów szaf typu RACK 19” o wysokości użytkowej 42U wraz z akcesoriami.

Całość systemu (rozwiązania) ma zostać zainstalowana, skonfigurowana, wdrożona i uruchomiona według uzgodnień z Zamawiającym zgodnie z jego wymaganiami i przy jego współudziale.

Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

2.   Wymagany termin wykonania zamówienia:  60 dni od dnia podpisania umowy.

3.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:

a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią Wykonawcy prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą;

b)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy:

-    w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy;

-     dysponują co najmniej jednym wykwalifikowanym pracownikiem posiadającym certyfikat potwierdzający jego umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego sprzętu sieciowego, wydany przez producenta sprzętu;

c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

4.    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 ogłoszenia.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

5.    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a)   oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,

b)   oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy,

c)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)   aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)   aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f)     wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie,

g)   imiennego wykazu osób (co najmniej jednej), którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z załączonymi certyfikatami potwierdzającymi ich umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego sprzętu.

6.    Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 242,55 PLN.

7.   Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium wyboru, tj. ceny – 100%.

8.   Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 6 października 2008 r. do godziny 12:00.

9.   Termin otwarcia ofert:  6 października 2008r. o godzinie 12:30.

10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, Dział Inwestycji, Obsługi Technicznej i Zamówień Publicznych budynek D, pokój nr 16.

11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 58, I piętro,  pokój nr 104.

12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.

14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 26.09.2008r. pod numerem 237373 - 2008.

 

Łódź, dn. 26.09.2008r.

Dyrektor ŁOW NFZ

Paweł Paczkowski

{xtypo_button1}Zapytania{/xtypo_button1}{xtypo_button1}Informacja o wyborze{/xtypo_button1}