Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/6/2008
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58,90-032 Łódź, tel. (042) 275 40 44, (042) 275 48 53, fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na modernizację klastra HACMP wykorzystywanego przez Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ, (CPV: 30.26.00.00-9, 30.24.10.00-0).
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja klastra HACMP wykorzystywanego przez Zamawiającego,
w zakres której wchodzi:
- dostawa serwera klasy RISC oraz uruchomienie go w środowisku produkcyjnym Zamawiającego,
- dostawa oprogramowania zabezpieczającego TSM for Database Protection i TSM for SAN, w tym jego instalacja i konfiguracja,
- dostawa przełącznika KVM wraz z płaskim panelem LCD, klawiaturą, urządzeniem wskazującym oraz okablowaniem,
- dostawa serwera klasy x86-64.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią Wykonawcy prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy:
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy;
- dysponują co najmniej dwoma wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi certyfikaty potwierdzające ich umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego AIX
w środowisku klastra HACMP i systemu Tivoli Storage Manager;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5.
5. Zamawiający w celu oceny spełniania warunków żąda od Wykonawców złożenia:
- oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy,
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie,
- imiennego wykazu osób (co najmniej dwóch), którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu niniejszego zamówienia z załączonymi certyfikatami potwierdzającymi ich umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego AIX w środowisku klastra HACMP i systemu Tivoli Storage Manager.
6. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 9225,00 PLN.
7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium wyboru, tj. ceny – 100%.
8. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 22 września 2008r. do godziny 12:00.
9. Termin otwarcia ofert: 22 września 2008r. o godzinie 12:30.
10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek D, pokój nr 16.
11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, Łódź, ul.Kopcińskiego 58, I piętro, pokój nr 104.
12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 12.09.2008r. pod numerem 214841 .
-
SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf
-
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków.pdf
-
Załącznik nr 3 -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.pdf
-
Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych zamówień.pdf
-
Załącznik nr 5 - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.pdf
-
Załącznik nr 6 - formularz oferty.pdf
-
Załącznik nr 7 - arkusz kalkulacyjny.pdf
-
Załącznik nr 8 - wzór umowy.pdf