Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówienu - ZP/ŁOW NFZ/11/2010 - zakończone

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58,90-032 Łódź, tel. 42 275 48 53, faks 42 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4 845 000 euro na termomodernizację i odnowienie elewacji budynku WGL i budynków przyległych.

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację i odnowienie elewacji zespołu budynków Wydziału Gospodarki Lekami i Archiwum Zakładowego zlokalizowanych w podwórzu Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi.  W celu lepszej identyfikacji obiektów wprowadza się w kosztorysie oznaczenia pomocnicze. Elewacje wszystkich budynków należy odtworzyć w naturalnej cegle,  metodami konserwatorskimi (standard wykonania - jak dla budynku głównego ŁOW NFZ)  w następującym zakresie rzeczowym:
- usunięcie starych powłok malarskich z powierzchni cegieł;
- mycie ciśnieniowe elewacji do naturalnej faktury muru ceglanego;
- odtworzenie wątku ceglanego w murze w miejscach wtórnie przebudowanych otworów okiennych i drzwiowych;
- renowacja uszkodzonych detali architektonicznych (blendy, gzymsy, fryz pod gzymsem);
- wykucie i wymiana  spoin w murze -  100%;
- uzupełnienie lub wymiana  cegieł w murze w uszkodzonych miejscach;
- naprawa uszkodzonych cegieł w murze;
- przemurowanie podokienników z cegły i wymianę parapetów blaszanych;
- skucie i wymiana tynków na cokołach, kominach i attykach - kolor naturalny (szary);
- rozebranie uszkodzonego komina nad dachem WGL i ponowne wymurowanie z nowej  cegły;
- naprawa porysowanych tynków na attykach przyległego budynku garażowego;
- usunięcie z elewacji starych przewodów elektrycznych, lamp, łączników, koryt instalacyjnych, szafek i rozdzielnic w murze;
- naprawa i przemalowanie obróbek blacharskich;
- wykonanie opaski z płyt chodnikowych 35 x 35cm przed budynkiem archiwum zakładowego - kolor naturalny szary;
- odnowienie malowania osłon klimatyzatorów, drabin wyłazowych na dach, drzwi stalowych do pomieszczenia archiwum i innych elementów metalowych;
- wymiana krat stalowych w oknach budynków parterowych WGL według wzoru  zaakceptowanego przez WUOZ w ogrodzeniu działki;
- skucie i wykonanie tynków na cokołach;
- hydrofobizacja  elewacji.

Termomodernizacja budynków obejmuje:
a) wykonanie paroizolacji z folii.
b) ułożenie warstwy izolacji termicznej z płyt z wełny mineralnej gr. 20cm w następujący sposób:
 - na budynku WGLw - poprzez rozcięcie zaślepionego blachą wyłazu dachowego od strony  dachu,
 - w budynkach parterowych - od spodu konstrukcji na stelażach sufitów podwieszanych.  
Należy uwzględnić ich częściowy demontaż i powtórny montaż z ewentualnym wzmocnieniem podwieszenia sufitu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt techniczny stanowiący w całości załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

W skład projektu technicznego wchodzą:
• projekt budowlany;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 – roboty budowlane, 454430004 – roboty elewacyjne, 45320000-6 – roboty izolacyjne.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2010 r.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie elewacji budynku zabytkowego lub budynku znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 tys. zł.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 i 5  niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału,
b) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
e) opłaconej polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 lit. b) -d) ogłoszenia składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817).
6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN.
7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następującego kryterium oceny ofert: cena- 100%.
8. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 22 października 2010r. do godz. 12:00.
9. Termin otwarcia ofert:  do dnia 22 października 2010r. o godz. 12:30.
10. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
11. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.
12. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.10.2010 pod numerem 278425-2010.

 Załącznik nr 1 

 

Łódź, dn. 7.10.2010 r.

p.o. Dyrektora ŁOW NFZ
Katarzyna Wyrzykowsa - Rabe