Przejdź do głównej treści

Zamówienia publiczne - top

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/17/2009

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88 ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę serwerów, przełączników SAN, szybkich skanerów oraz licencji TSM EE.

Adres strony internetowej, na której udostępniona  została  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 4 sztuk serwerów klasy x86,
b) licencji na TSM EE do ww. serwerów,
c) 2 sztuk 40-portowych przełączników SAN,
d) 10 sztuk szybkich skanerów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 48820000-2 – serwery, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 48900000-7 – różne pakiety oprogramowania
i systemy komputerowe.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia: 25 dni od daty podpisania umowy.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; warunek ten spełnią wykonawcy, którzy:
• wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, przynajmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 400 tys. zł.  (warunek ten może być spełniony łącznie przez Wykonawców składających ofertę wspólną),
• dysponują lub będą dysonowali co najmniej jedną wykwalifikowaną osobą posiadającą certyfikaty potwierdzające jej umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego AIX w środowisku klastra HACMP (warunek ten może być spełniony łącznie przez Wykonawców składających ofertę wspólną),

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4.1. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie kserokopii) następujących dokumentów:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego zrealizowanie przynajmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 tys. zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonane (załącznik nr 3 do SIWZ);
f) wykazu osób (co najmniej jednej), którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca  i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z załączonymi certyfikatami potwierdzającymi ich umiejętności w zakresie instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego AIX w środowisku klastra HACMP (załącznik nr 4 do SIWZ);
Uwaga: Jeżeli Wykonawca wykaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania wskazanych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 000 PLN.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następującego kryterium oceny ofert: cena- 100%.
9. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia  14 grudnia 2009r. do godz. 12:00.
10. Termin otwarcia ofert:  14 grudnia 2009r. o godz. 12:30.
11. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds.  Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
12. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro,  pokój nr 218.
13. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej i stosować aukcji elektronicznej.
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  04.12.2009 pod numerem 232687-2009.

Łódź, dn. 4 grudnia 2009r.

Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski