Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/11/2009
Łódzki Oddział Wojewódzki narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Łodzi, kod 90-032, przy ul. Kopocińskiego 58, ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 tys. euro na dostawę zestawów komputerowych i wysokowydajnych sieciowych drukarek laserowych dla ŁOW NFZ.
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Przedmiotem zamówienia jest :
- dostawa 28 zestawów komputerowych składających się z jednostki centralnej i monitora LCD;
- dostawa jednego zestawu komputerowego składającego się z jednostki centralnej typu Nettop oraz wyświetlacza LCD;
- dostawa 8 sztuk wysokowydajnych sieciowych dwustronnych drukarek laserowych.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30210000-4 – maszyny do przetwarzania danych (sprzęt), 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
w niniejszej SIWZ, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty:
a) certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2001) na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis,
b) certyfikat PN-EN ISO 12001:2005 (ISO 14001:2005) lub nowsze,
c) deklarację producenta sprzętu o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE),
d) deklarację producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 4.0,
e) certyfikat na zgodność z systemami operacyjnymi Windows Vista - x86, Windows Vista – x64 (odnośnie zadania nr 1),
f) wydruk ze strony potwierdzający, że oferowany komputer znajduje się na liście „Windows Vista Hardware Compatibility List wraz z zawartością Windows Logo Vertification Report.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN.
8. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena- 100%.
9. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 14 września 2009 r. do godz. 12:00.
10. Termin otwarcia ofert: 14 września 2009 r. o godz. 12:30.
11. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
12. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.
13. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej
i stosować aukcji elektronicznej.
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.09.2009r. pod numerem 147293 - 2009.
Łódź, dn. 3 września 2009r.
Dyrektor ŁOW NFZ
Paweł Paczkowski