Zamówienia publiczne - top
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu - ZP/ŁOW NFZ/7/2009
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, Tel. (042) 275 48 53, Fax (042) 275 40 88, ogłasza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości 5 150 000 euro na adaptację pomieszczeń biurowych do roli nowej serwerowni oraz rozbudowę infrastruktury technicznej pozostałych pomieszczeń IT - etap II.
Adres strony internetowej, na której udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest adaptacja pomieszczeń biurowych do roli nowej serwerowni oraz rozbudowa infrastruktury technicznej pozostałych pomieszczeń IT Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia znajdujących się w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty II etapu przedmiotowej inwestycji w zakresie:
a) wykonania systemu gaszenia gazowego,
b) wykonania systemu bardzo wczesnej detekcji dymu (VESDA).,
c) integracji podsystemów w jeden spójny system monitorowania i zarządzania budynkiem,
d) rozbudowy instalacji klimatyzacji o dodatkową jednostkę wewnętrzną w pomieszczeniu 0.4 .
Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz projekty budowlane, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót dostępne są w formie elektronicznej na płycie CD w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne, 45312000-7 – instalowanie systemów alarmowych i antenowych , 45331000-6 – instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych, 45343000-3 – roboty instalacyjne przeciwpożarowe).
1.2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
1.3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy.
3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.
3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy:
a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał prace zbliżone do każdego z rodzajów robót objętych przedmiotem zamówienia.
Za prace zbliżone Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na:
- wykonaniu kompletnej instalacji gaszenia gazowego o łącznej wartości minimum 90 tys. zł,
- wykonaniu systemu bardzo wczesnej detekcji dymu o łącznej wartości minimum 40 tys. zł,
- wykonaniu instalacji monitorującej warunki fizyczne w oparciu o sterowniki DELTA Controls wykorzystujące protokół BACnet o łącznej wartości minimum 40 tys. zł.
Należyte wykonanie każdego z ww. robót musi być potwierdzone w dokumentach, o których mowa w pkt 4.1.5. niniejszego ogłoszenia;
b) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
3.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
3.2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii następujących dokumentów:
4.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
4.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.1.4. aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.1.5. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wraz
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
4.1.6. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Spośród ww. osób należy wskazać osobę, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania wskazanych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.1.7. dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 4.1.6. posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 PLN.
6. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert: cena- 100%,.
7. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 31 sierpnia 2009r. do godz. 12:00.
8. Termin otwarcia ofert: 31 sierpnia 2009r. o godz. 12:30.
9. Miejsce składania ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58, budynek A, Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, parter, pokój nr 16.
10. Miejsce otwarcia ofert: Łódzki OW NFZ, 90-032 Łódź, ul.Kopcińskiego 56, Sala Konferencyjna, II piętro, pokój nr 218.
11. Wykonawcy, którzy złożą w przedmiotowym postępowaniu ofertę, związani są jej treścią przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, zawierać umowy ramowej
i stosować aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
i 7 ustawy.
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 28.07.2009r. pod numerem 25671-2009.
Łódź, dn. 28 lipca 2009r.
Z up. Dyrektora
Z-ca Dyrektora ŁOW NFZ
ds. Ekonomiczno-Finansowych
Małgorzata Olewczyńska
-
SIWZ.pdf
-
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf
-
Załącznik nr 2 - wykaz podwykonawców.pdf
-
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.pdf
-
Załącznik nr 4 - wykaz robót budowlanych.pdf
-
Załącznik nr 5 - wykaz osób.pdf
-
Załącznik nr 6 - formularz oferty.pdf
-
Załącznik nr 7 - wzór umowy.pdf