Przejdź do głównej treści

Rozwiązanie umowy z placówką NZOZ Lekarzy Rodzinnych L. Korzon, J.Kuryłek, B. Onisk -Strąk w zakresie psychiatrii

Rozwiązanie umowy z placówką Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lekarzy Rodzinnych L. Korzon, J.Kuryłek, B. Onisk -Strąk Spółka partnerska w Jeżowie w zakresie:
04.1700.001.02 - ŚWIADCZENIA PSYCHIATRYCZNE AMBULATORYJNE DLA DOROSŁYCH.

Z dniem 31 grudnia 2024 r. nastąpi rozwiązanie umowy o udzielanie świadczeń w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych
ul. Jana III Sobieskiego 9, 95-047 Jeżów.

Jakie kroki podjąć, jeśli oczekujemy na udzielenie pierwszego świadczenia w poradni, która zakończyła realizację umowy z NFZ

Placówka medyczna, która zakończyła wykonywanie umowy ma obowiązek wydać pacjentowi oryginał skierowania oraz bezpłatne zaświadczenie o terminie wpisania na listę oczekujących.

Na podstawie wydanego skierowania pacjent ma prawo wyboru poradni spośród tych, które aktualnie posiadają umowę z NFZ w danym zakresie.

Nowa placówka medyczna ma obowiązek wpisania pacjenta na listę oczekujących w dniu zgłoszenia.

W trakcie rejestracji wymagane jest przedstawienie skierowania oraz zaświadczenia, które wydała poprzednia placówka.

Jakie kroki podjąć, jeśli oczekujemy na wizytę będącą kontynuacją leczenia prowadzonego przez poradnię, która zakończyła realizację umowy z NFZ

W celu kontynuacji leczenia należy uzyskać nowe skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego oraz wybrać inną placówkę medyczną.

Objęcie opieką przez nową placówkę nastąpi zgodnie z prowadzoną listą oczekujących.

Placówka, która zakończyła wykonywanie umowy ma obowiązek wydać, kopię dokumentacji medycznej z dotychczasowego leczenia.

Gdzie znaleźć poradnie udzielające świadczeń z zakresu leczenia ambulatoryjnego psychiatrycznego dla dorosłych

Wykaz podmiotów leczniczych realizujących świadczenia z zakresu świadczeń psychiatrycznych znajdują się na stronie internetowej

Natomiast pod adresem: https://terminyleczenia.nfz.gov.pl/ można zapoznać się z przekazanymi przez placówki medyczne informacjami o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia.

Informacje na temat danych teleadresowych placówek oraz terminów leczenia udzielane są pod bezpłatnym numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590, czynnej codziennie przez całą dobę.

Źródło: Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej