Rozwiązanie umowy z placówką NZOZ Medyk Sp. z o.o. w Ozorkowie w zakresie endokrynologii
Z dniem 30 czerwca 2024 r nastąpi rozwiązanie umowy o udzielanie świadczeń w poradni endokrynologicznej NZOZ Medyk Sp. z o. o.
w Ozorkowie, ul. Konstytucji 3-go Maja 12/14. Rozwiązanie umowy następuje na wniosek podmiotu medycznego.
Jakie kroki podjąć, jeśli oczekujemy na udzielenie pierwszego świadczenia w poradni, która zakończyła realizację umowy z NFZ
- Placówka medyczna, która zakończyła wykonywanie umowy ma obowiązek wydać pacjentowi oryginał skierowania oraz bezpłatne zaświadczenie o terminie wpisania na listę oczekujących.
- Na podstawie wydanego skierowania pacjent ma prawo wyboru poradni spośród tych, które aktualnie posiadają umowę z NFZ w danym zakresie.
- Nowa placówka medyczna ma obowiązek wpisania pacjenta na listę oczekujących w dniu zgłoszenia.
- W trakcie rejestracji wymagane jest przedstawienie skierowania oraz zaświadczenia, które wydała poprzednia placówka
Jakie kroki podjąć, jeśli oczekujemy na wizytę będącą kontynuacją leczenia prowadzonego przez poradnię, która zakończyła realizację umowy z NFZ
- W celu kontynuacji leczenia należy uzyskać nowe skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego oraz wybrać inną placówkę medyczną.
- Objęcie opieką przez nową placówkę nastąpi zgodnie z prowadzoną listą oczekujących.
- Placówka, która zakończyła wykonywanie umowy ma obowiązek wydać, kopię dokumentacji medycznej z dotychczasowego leczenia.
Gdzie znaleźć poradnie udzielające świadczeń z zakresu endokrynologii
Wykaz podmiotów leczniczych realizujących świadczenia z zakresu endokrynologii znajduje się na stronie internetowej https://gsl.nfz.gov.pl/GSL/.
Natomiast pod adresem: https://terminyleczenia.nfz.gov.pl/ można zapoznać się z przekazanymi przez placówki medyczne informacjami
o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia.
Informacje na temat danych teleadresowych placówek oraz terminów leczenia udzielane są pod bezpłatnym numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590, czynnej codziennie przez całą dobę.
Źródło: Wydział Obsługi Klienta i Profilaktyki