Lecznictwo uzdrowiskowe - aneksowanie umów na rok 2017
Świadczeniodawcy realizujący umowy wieloletnie niewygasające z końcem bieżącego roku w rodzaju: Lecznictwo Uzdrowiskowe - UZD zobowiązani są do złożenia dokumentacji aktualizacyjnej będącej podstawą aneksowania umów na 2017 r.
Dokumentację aktualizującą należy wykonać w programie NFZ-KO w oparciu o zapytanie ofertowe, odpowiednie dla rodzaju świadczeń, publikowane poniżej
Pobierz: zapytanie ofertowe - dokumentacja aktualizacyjna UZD
W celu przygotowania dokumentacji świadczeniodawca jest zobowiązany do:
-
aktualizacji potencjału z uwzględnieniem 2017 roku – SZOI
-
aktualizacja danych świadczeniodawcy „Podmiot prowadzący działalność”
-
wygenerowania profilu świadczeniodawcy - SZOI (na 01.01.2017r.)
-
pobrania i instalacji aktualnej aplikacji ofertowej NFZ-KO
-
zaimportowania do NFZ-KO profilu świadczeniodawcy wygenerowanego w SZOI
-
pobranie zapytania ofertowego i zaimportowanie do NFZ-KO
-
przygotowania w NFZ-KO formularza dokumentacji aktualizacyjnej w wersji papierowej i elektronicznej na podstawie zapytania ofertowego i profilu świadczeniodawcy
-
zapisania dokumentacji elektronicznej na nośniku elektronicznym, z opisem zawierającym następujące informacje:
-
wyraz: „dokumentacja aktualizacyjna”,
-
nazwa i adres oferenta,
-
numer i przedmiot postępowania;
-
-
wydrukowania formularza dokumentacji zgodnego z wersją elektroniczną, a następnie opatrzenia każdej strony tego wydruku kolejnym numerem oraz podpisami lub parafami osób uprawnionych do reprezentowania świadczeniodawcy.
-
umieszczenia w kopercie wydruku formularza dokumentacji oraz nośnika elektronicznego, o których mowa w pkt 7 i 8,
-
do koperty należy włożyć również:
-
oświadczenie nr 2; oświadczenie nr 3, oświadczenie nr 4 – wynikających z aktualnych przepisów prawa
-
wniosek w sprawie rachunku bankowego do przyszłej umowy na rok 2017
(UWAGA: wniosek składamy poprzez system SZOI oraz pisemnie wydruk z systemu SZOI)
-
Opis koperty – wydruk z NFZ-KO - zawiera następujące informacje:
- wyraz: „dokumentacja aktualizacyjna”,
- nazwa i adres oferenta,
- numer i przedmiot postępowania;
Uwaga: Na zapytanie ofertowe może być złożona tylko jedna dokumentacja aktualizacyjna obejmująca wszystkie zakresy występujące w aktualnej umowie.
Dokumentacja aktualizacyjna, przygotowana w NFZ-KO na podstawie zapytania ofertowego i profilu świadczeniodawcy, powinna być dostarczona w wersji elektronicznej i papierowej na adres Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź do dnia 04 listopada 2016 r.