Zmiana danych osobowych personelu zatrudnionego w aptece/punkcie aptecznym
Szanowni Państwo,
aktualizacji danych osobowych personelu fachowego, zatrudnionego w aptece/punkcie aptecznym, należy dokonywać w formie pisma podpisanego elektronicznie lub tradycyjnie.
W treści wniosku należy wskazać:
- dane apteki/punktu aptecznego przekazującej pismo (nazwa i adres oraz numer identyfikacyjny nadany w systemie ŁOW NFZ lub numer zawartej umowy na realizację recept),
- dane osobowe pracownika:
- imię,
- dotychczasowe nazwisko,
- nowe nazwisko oraz
- numer prawa wykonywania zawodu farmaceuty lub numer PESEL (w odniesieniu do techników farmacji).
Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego zmianę danych osobowych:
- kopia wpisu w prawie wykonywania zawodu farmaceuty lub
- kopia aktu małżeństwa
poświadczoną za zgodność z oryginałem.
Zgłoszenie może być podpisane przez:
- reprezentanta podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny (właściciela lub osoby do tego uprawnionej na mocy stosownego upoważnienia) lub
- kierownika danej apteki/punktu aptecznego.
Wskazaną dokumentację można przekazywać:
- osobiście lub pocztą na adres: ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź (Biuro Podawcze ŁOW NFZ) lub
- dokumenty podpisane elektronicznie - na adres skrytki ePUAP Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Na podstawie przekazanych informacji aktualizujemy dane pracownika w Portalu Świadczeniodawcy.
Przypominamy, że osobnym trybem realizowane jest zgłoszenie zmiany nazwiska kierownika apteki/punktu aptecznego, gdyż wymaga ono aneksowania umowy na realizację recept.
W przypadku zmiany nazwiska kierownika apteki/punktu aptecznego należy postępować zgodnie z opisem aneksowania umowy, zamieszczonym w części: Dla farmaceuty > Umowy > Aneksowanie Umów na realizację recept > Zmiana kierownika apteki/punktu aptecznego (link).
Telefon: 42 275 49 93