Drukuj

 

Odnośnik do strony Centrali NFZ do artykułu nt. Telefonicznej Informacji Pacjenta, 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 800 190 590

 

Bezpłatna infolinia 800 190 590

  

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 można dowiedzieć się m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

  

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zmieniamy sposób obsługi bezpośredniej od 24 stycznia 2022 r. do odwołania.

Zmiana dotyczy obsługi klientów na sali obsługi w Łodzi przy u. Targowej 35 oraz Delegaturach ŁOW NFZ w Skierniewicach, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim.

 

ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

adres do korespondencji:

 

 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Sala Obsługi Klienta

Uwaga! Na sali obsługi obsługujemy w kolejności pobranych numerków.
             Wydawanie numerków kończy się 45 minut przed zamknięciem sali obsługi.

 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

 

Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim

  

Delegatura w Sieradzu

 

Delegatura w Skierniewicach